Avatar billede nielsterp Nybegynder
19. juli 2011 - 23:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lille problem i Windows 7

Hej, jeg har et lille men irriterende problem med Windows 7 på en Acer netbook.

Nåj jeg installerer programmer, er de resulterende ikoner i startmenuen "shaded" eller farvelagte indtil programmet er kørt een gang. Derefter bliver de "hvide" eller ikke-farvelagte. Så vidt så godt.

For det første: Når jeg har installeret en masse programmer, er der så en nem måde at få denne "ikke-kørt markering" væk ?

For det andet: Selv hvis jeg manuelt starter programmerne op et efter et, virker denne feature kun til et vist punkt. Derefter er der 3 - 4 programmer tilbage, som stadig er markerede som ikke-kørte.

Jeg har prøvet at slette og genoprette icon-databasen, det gendanner de ikoner der måtte være "smuttet" og som vises med standard-ikonen. Men det har ingen indvirkning på dette problem ?

Håber nogle kan hjælpe mig !

Niels
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juli 2011 - 23:20 #1
Avatar billede nielsterp Nybegynder
20. juli 2011 - 10:30 #2
Mange tak, lige hvad jeg havde brug for !

Niels
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2011 - 14:32 #3
Velbekomme.
Husk at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.

Normalt ber man hjælperen om at sende et svar når man er tilfreds med løsningen, så point kan tildeles som tak for hjælpen.