Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. juli 2011 - 09:57 Der er 1 løsning

php.ini driller

er vendt tilbage til php efter længere tid at arbejde i ASP.net, nå sagden uvedkommende, når jeg bare køre en standart opsætning på min windows 7´iis så køre mine koder fint, men jeg kan ikke køre phpmyadmin, men hvis jeg så omdøber phptest.ini i php mappen til php.ini, og retter så den har extension mysql og mysqli så køre phpmyadmin, men min side jeg sidder og arbejder på, vil ikke vises, IIS giver mig en fejl 500.

kloge menesker ??
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. juli 2011 - 11:28 #1
Fandt selv løsningen, efter hvad jeg kunne læse på nettet var den version af php jeg havde fat i fejlbefængt så en nedgradering, og det hele køre som smurt, :-)