Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 19:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

underligt sp.mål fra MIG - men ...

er der nogen her der har et link til en "fra latin til dansk" ordbog - kan ikke finde det i google-søgningen?
Avatar billede richardjensen Seniormester
20. juli 2011 - 19:48 #1
Prøv at 'Google' Latin ordbog, - det giver masser af muligheder.
20. juli 2011 - 19:49 #2
Som jeg sagde/skrev til dig først ->

1) Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det skal køre under!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

2) Du har lagt et IT spørgsmål i en NON-IT kategori ? Måske ikke det smarteste...

3) Ikke speciel sigende/fangende overskrift for relevate personer ?

Men det har du helt glemt/overset ?

---

Men det kan selvfølgelig være en fysisk ordbog du søger ved en boghandel *G* ?
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 20:19 #4
Skal det være en fysisk eller en på pc? Hvis på pc, skal det så være online eller offline?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
20. juli 2011 - 20:42 #5
DUNK
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 20:38 #6
tusind tak søde norbert - er lige hvad jeg har brug for! læg lige et svar så jeg kan gi dig points!

og til karise_larry: du er bare altid så enormt fræk - og du kan jo se det funkede uanset forkert placering og hvad ved jeg som du skriver!
20. juli 2011 - 20:45 #7
... jeg HAR jo også tidliger i en PM nævnt
http://translate.google.dk/?hl=da#da|la|
men det afviste du jo ???
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 20:52 #8
det må du sørme undskylde - synes ikke jeg ku´finde ud af det link - men har lige checket og det er nøjagtigt samme link - opretter lige et nyt sp.mål og læg så lige et svar på mit nye sp.mål - så får du point - det har du fortjent - FORDI DU BARE ER SÅ SUPER-DYGTIG OG SUPER-SØD OG SUPER-FRÆK
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 20:56 #9
her er linket til pointsgivning til karise_larry

http://www.eksperten.dk/spm/943419
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 21:29 #10
Jeg vil lige advare mod at bruge GT til oversættelse af sætninger. Det kan nemt manipuleres. Se selv hvor galt det kan gå her: http://beep.tv2.dk/entry.php/id-405891.html

Hvis det skal være helt godt skal du KØBE en ordbog og ikke bare bruge gratis tjenester.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 21:59 #11
ja - det er jo ikke særlig smart - men normalt ved man vel for det meste så nogenlunde hvad betydningen af ordet nok er!
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 22:23 #12
Hvorfor så bruge en ordborg?

Nu ved jeg ikke hvor god du er til latin, men hvis du er nybegynder kan der være ord du ikke aner hvad betyder og så er det ikke så smart..
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2011 - 06:40 #13
ja - det er ikke så smart kan jeg godt se, men jeg har ikke lyst til at købe den ordbog fordi det vil være sjældent jeg har brug for den.
til orientering har jeg kun den lille latin examnen!