Avatar billede Psycem Nybegynder
23. juli 2011 - 17:27 Der er 7 kommentarer

Skærm pludselig dæmpet

Hej.
Jeg er kommet i den uheldige situation, at min monitor er blevet dæmpet så meget, at man ikke kan tyde hvad den viser. Jeg søger svar på, hvordan dette kan ske af sig selv?
Skærmen har været frakoblet i ca.14 dage og nu da jeg skal bruge den, er den så blevet kraftigt dæmpet

Mvh Simon :-)
23. juli 2011 - 17:58 #1
Løs Fladskærm eller på en Bærbar ?
Avatar billede Psycem Nybegynder
23. juli 2011 - 19:56 #2
Det er en løs samsung skærm til en stationær computer.
23. juli 2011 - 20:21 #3
... kan du komme i dens opsætning via nogle 'knapper' på den ?
Altså ikke noget med tilslutning til en PC ell. lign. ...
Avatar billede Psycem Nybegynder
24. juli 2011 - 11:17 #4
Der sidder et par knapper i siden af skærmen: Menu, brightness up/down, source. Når jeg trykker på dem, kan man lige ane, at menuen kommer frem på skærmen, men det er umuligt at se hvad man stiller på.
Brightness er forresten skruet helt op.
24. juli 2011 - 13:21 #5
RIP!

Det er det såkaldte [Backlight] kresløb
(http://en.wikipedia.org/wiki/Backlight)
der er DØD...

Hvor gammel er den ?
Avatar billede Psycem Nybegynder
24. juli 2011 - 16:53 #6
Ja, den ser ud til at være død..
Den er ca. 3 år gammel.
24. juli 2011 - 17:02 #7
RIP!!!