Avatar billede joppe_11 Nybegynder
23. juli 2011 - 19:03 Der er 3 kommentarer

Fysisk udskiftning af USB-porte på Compaq

Alle min USB-porte på pc`en er fysisk defekte, så de skal skiftes ud. Findes der en forhandler inf´denfor landet grænser der har sådanne, eller findes der PC-ophugger der evt har dem? Åbenbart noget mega billigt Kinal..."støtteplastiken" er knækket af. Computeren går i sort når jeg forsøger at liste en USB-enhed ind i et af stikkene
Avatar billede ClausGDP Nybegynder
23. juli 2011 - 20:54 #1
Uden at vide hvilken type din Compaq er, så er det svært at hjælpe. Så skriv om det er en bærbar eller stationær pc, og hvor gamle den er?
Avatar billede joppe_11 Nybegynder
24. juli 2011 - 08:09 #2
Hej Claus, det er en bærbar, ca 3 år gammel
Avatar billede ClausGDP Nybegynder
24. juli 2011 - 11:03 #3
Ok, med en bærbar der er så gamle, kan det ikke betale sig at skifte USB-porte. Normalt vil man skifte hele bundkortet ud i en bærbar, dog når den er så gamle som den er, vil man sikker ikke kunne få et nyt bundkort.

En løsning kunne være at købe et indstiks kort med USB-porte.
F.eks http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=524995 hvis der er plads til at sætte sådan et kort i.