Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. juli 2011 - 22:25 Der er 5 kommentarer

function bliver eksekveret, men får ingen fejl, eller data i databasen

Sidder og leger med at smide data i en database, selve query´en ligger i en function, som jeg kan se bliver eksekveret, men der sker ikke noget i min database, den lave ikke nye records, men jeg får heller ikke nogle fejl, kan i se hvad der kan være galt, håber jeg, for jeg har stiret mig blind på det, og syntes ikke der er nogen fejl

function bs_en_ny($bs_en_dato, $bs_en_tid, $bs_en_maaling, $bs_en_insulin, $bs_en_bemaerk, $bs_en_status)
{
    $dag  = substr("". $bs_en_dato ."",0,2);
    $mdr = substr("". $bs_en_dato ."",3,2);
    $aar = substr("". $bs_en_dato ."",6,4);
    $dato = $aar."-".$mdr."-".$dag;
    $userid = $_SESSION["userid"];

    $query = mysql_query("INSERT INTO blodsukkere (dato, tid, maaling, insulin, bemaerkning , status, bruger) VALUES ('$dato','$bs_en_tid','$bs_en_maaling','$bs_en_insulin','$bs_en_bemaerk''$bs_en_status','$userid')");

}
Avatar billede intel4004 Novice
23. juli 2011 - 22:37 #1
Mangler du ikke et komma imellem

'$bs_en_bemaerk'

og

'$bs_en_status'

? :-)

Mvh Intel4004
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. juli 2011 - 22:45 #2
@intel4004>>>>>> det var da det jeg gjorde, tak mange gange, svare du lige, så du kan få dine meget velfortjente point
Avatar billede NielsErikP Mester
23. juli 2011 - 22:47 #3
Hej..

Kan du ikke sætte dette i enden af din mysql_query  :

or die(mysql_error())

Avatar billede mc.lucifer Praktikant
23. juli 2011 - 22:59 #4
Niels ErikP >>> det har jeg nu sat på for fremtiden, men det var som intel4004 sagde bare et skide komma, men jeg kunne ikke se skoven for bare træer, men det er klare nu
Avatar billede NielsErikP Mester
24. juli 2011 - 00:16 #5
Hej..
Godt du fandt løsningen, det er jo det det handler om :-) :-)