Avatar billede Stypinsky Nybegynder
25. juli 2011 - 12:44 Der er 3 kommentarer

Er der et klogt hoved der kan hjælpe?

Hej eksperter. Jeg har en ekstern harddisk på 500 gb. den er fyldt op med film. Forleden da jeg satte den i min pc fik jeg en meddelelse om at den skulle formateres. Dette er jeg ikke interesseret i da jeg dermed sletter alle de film jeg har liggende. Mit spørgsmål er derfor følgende:
Kan jeg på nogen måde undgå at skulle formatere min harddisk, så jeg kan få adgang til mine film igen?
Avatar billede vasques Nybegynder
25. juli 2011 - 15:09 #1
Jeg har oplevet samme problem for et par år siden. Lidt heldig var jeg vist, men jeg kunne tilslutte til anden PC og trække alle data ud på denne hvorefter jeg formatterede HD'en og kunne trække data tilbage og anvende den igen som før jeg fik fejlen.
25. juli 2011 - 15:15 #2
Fortsættes vist ved -> www.eksperten.dk/spm/943708 ?
Avatar billede kovboyjder Nybegynder
25. juli 2011 - 15:17 #3
Prøv at tjekke denne hjemmeside ud

http://www.pcworld.dk/art/117032?a=search&i=0

Her kan du downloade en linux distribution, som du kan køre via en USB nøgle og på denne måde forhåbentlig læse dine data og kopiere dem over på en anden harddisk.

Jeg tror umiddelbart ikke du kan reparere partitionen.