Avatar billede france Novice
27. juli 2011 - 20:23 Der er 2 kommentarer

Samling af to Flash filer

Hej kloge mennesker :)

Jeg har en Flash-fil som måler 2000px i bredden.
Jeg skal have gentaget denne Flash-fil to gange, men det skal stadig være én fil, der så måler 4000 px i bredden.

Men et så stort dokument kan/må man ikke lave i Flash, og har jeg fået fortalt, at jeg kan samle mine to Flash-filer i Adobe AfterEffects...

Men hvordan gør jeg det?

Er der nogen der meget simpelt kan fortælle mig punkt for punkt, hvordan jeg i After Effects kan samle disse to filer til én fil?

På forhånd tak
Avatar billede ckpoulsen Nybegynder
28. juli 2011 - 07:39 #1
Skal den måle 4000 px?
Fordi ellers burde du jo kunne gå ind og loade din flash fil ind via dit actionscript..
Og eller kan du jo tage alt hvad du har i din timeline og copy paste det, så det står der to gange, jeg ved så bare ikke om den kommer til at hoppe?

Håber det gav dig en lille idé? Med mindre jeg har misforstået hvor du vil hen..
Avatar billede france Novice
28. juli 2011 - 18:20 #2
Det jeg skal bruge i sidste ende, er en AVI fil der måler 4000px
Det jeg har hørt er, at jeg kan importere mine 2x2000px Flash filer i After Effects, og eksportere det som AVI i 4000X bredde.

Det var klart nemmest, hvis Flash kunne klare det :)
- men Flash vil kun gå op til 2880 px