Avatar billede tatahagge Praktikant
28. juli 2011 - 09:33 Der er 13 kommentarer

Htpc på Samsung

Er der nogle der kan hjælpe mig ? Jeg har en pc med et gtx 460 grafikkort + mini HDMI-HDMI tilsluttet mit SAMSUNG UE46D6505. Problemet er at jeg ikke får noget signal ud på skærmen. Den skriver bare kontr. Sign. Kabel. Tilslutter jeg det i stedet på et lg 50" plasma 450N virker det fint. Jeg kan også sagtens med samme kabel tilslutte en anden pc med HDMI -> HDMI og der er fint signal på skærmen? Har Samsung / denne model et problem med mini HDMI adapteren eller skal jeg sætte noget specifikt op på pc'en / samsung skærmen?
Avatar billede tiger_dk Mester
28. juli 2011 - 10:23 #1
Hvad er det for nogle stik der sidder bag i grafikkortet ? Er der DVI stik ?
Avatar billede tatahagge Praktikant
28. juli 2011 - 10:44 #2
Der er 1 mini hdmi + 2 X DVI
Avatar billede tiger_dk Mester
28. juli 2011 - 10:51 #3
hvad stik der der bag i skærmen ?
Avatar billede tatahagge Praktikant
28. juli 2011 - 11:35 #4
4 x HDMI
Avatar billede tiger_dk Mester
28. juli 2011 - 12:45 #5
der er måske nogle hjælp at hente her

http://www.av-connection.dk/?ML=304

det jeg har i tankerne er en eller form noget adaptor eller sådan noget, men prøv lige at se på linket, jeg synes det ser lidt interresant ud det der vises !
Avatar billede tatahagge Praktikant
28. juli 2011 - 15:31 #6
Linket virker ikke
Avatar billede tiger_dk Mester
29. juli 2011 - 10:43 #7
http://www.av-connection.dk/?ML=304 jeg trykkende lige på det, det virkede fint ! Jeg sender det lige igen !
Avatar billede tatahagge Praktikant
29. juli 2011 - 12:07 #8
okay, men jeg bruger mine 2 DVI udgange til to andre skærme.
Avatar billede tiger_dk Mester
29. juli 2011 - 16:42 #9
hvor mnage skræme har du koblet til ?
Avatar billede tatahagge Praktikant
29. juli 2011 - 17:17 #10
Avatar billede tiger_dk Mester
31. juli 2011 - 14:34 #11
også er der kun HDMI stikket tilbage. Hvordan har du de andre skærme koblet til, er en af dem evt. koblet til med en DVI adaptor ?
Avatar billede tiger_dk Mester
31. juli 2011 - 14:37 #12
du snakker om, at de er et mini hdmi stik i grafikkortet, men et almindelig HDMI stik bag i fjernsynet.

Måske sådanet et her: HDMI til mini HDMI adapter (HDMI hun to mini HDMI han)

http://www.av-connection.dk/?PNo=06-170

kan det løse det !
Avatar billede tiger_dk Mester
31. juli 2011 - 14:41 #13
se bort fra #11