Avatar billede momoney Novice
28. juli 2011 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søg på filer genvej

Jeg har brug for et lille tricks hos de kloge bruger ;O)

Vi søger jævnligt efter billeder, på vores netværks drev.
Vi benytter os af XP pro og vi benytter os af windows egen søgemaskine. Det virker fint nok, men jeg savner en hurtig genvej til at søge og søge kun i det specifikke drev.
Altså så det ikke er nødvendigt at fortælle hvor der skal søges, men vi bare kan skrive filnavnet og den finder det.

Er der et lille tricks jeg har glemt?
Avatar billede momoney Novice
29. juli 2011 - 21:29 #2
Jep den er jeg også ved at forsøge, eller er det det samme?
Windows search. Den skal så bare lige indexer et stort drev først.

Håber det virker.
Avatar billede momoney Novice
12. august 2011 - 06:24 #3
220661---> Kan du ikek skrive et svar. Det var jo sådan set dit bud, der virkede ;O)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2011 - 06:26 #4
svar og godmorgen momoney