Avatar billede malte Nybegynder
30. juli 2011 - 20:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

freelance til Typo3

Vi har et site cenaps.dk som fungerer som tilmeldingsportal for vores kurser til behandlere.

Nu vil vi gerne flytte det hele over på cenaps.eu og opdateret (er allerede gjort). Men vi mangler nogen med Typo3 expertise til at lave nogle tilretninger. Især inden for redesign af siden og modulerne seminars, sr_feuser_register, cwt_community og sproghåndtering, da det primært er det siden bruges til.

Vi skal have lavet en Svensk afdeling så vi også kan begynde at udbyde kurser i Sverige. Tilmeldingsfunktionerne skal ændres en smule (felterne i tilmeldingsformularen) og vi vil gerne have redesignet sitet så det er mere moderne.

Vi forventer det er noget en dygtig programmør vil kunne gøre på 8-16 timer. Hvis vi finder den rigtige vil vi gerne beholde kontakten da vi vil få brug for hjælp igen.
Avatar billede simonstrande Nybegynder
01. august 2011 - 10:10 #1
Hej Malte,
Jeg er projktleder i firmaet STANDOUT ApS. Vi laver en del TYPO3 arbejde for en del store firmaer. STANDOUT's investor er ejer af TypoConsult, som igennem mange år har lavet arbejde for en lang række af Danmarks største firmaer.

Jeg arbejder fra Letland hvor jeg har 2 dygtige TYPO3 programmører sidende, hvilket også gør at vores timepris er lavere eller lig med  den gennemsnitlige freelancer.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på simonstrande@standoutweb.dk , hvis du finder os interessante.

Glæder mig til at høre fra dig.
Avatar billede malte Nybegynder
29. august 2011 - 06:49 #2
fandt en til at ordne det