Avatar billede ehj Novice
01. august 2011 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

1 Iphone og 2 simkort

Kære eksperter

Har kun fundet gamle tråde om dette spørgsmål:

Ønsker at have to telefonnumre på min Iphone, arbejde og privat. Har set en lidt klodset dual sim løsning, hvor a) det ene simkort ser ud til at være udenfor telefonen. Derfor medfølger et etui.  Og b) man kan kun anvende et nr. af gangen, hvilket så må løses med at det ene viderestiller til det andet og at man kun skifter ved udgående opkald. Men det er OK i mangel af bedre. Spørgsmål:

1)kender nogen en bedre løsning?
2)kan nogen anbefale et fabrikat af den type, jeg beskriver (usbfever?)

vh
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2011 - 17:09 #1
Avatar billede ehj Novice
02. august 2011 - 18:58 #2
Interessant, tak!

Har du selv prøvet?
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2011 - 20:06 #3
nej desværre. I det hele taget bare http://lmgtfy.com/?q=dual+sim+iphone
Avatar billede ehj Novice
02. august 2011 - 22:47 #4
Hvis ikke du kun kan henvise til at google er det jo begrænset hvad jeg får ud af din hjælp.

Lukker tråden.
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2011 - 22:50 #5
Der er da masser af links til brugbare sider. Det er bare at trykke!!!