Avatar billede jkmst Praktikant
03. august 2011 - 18:29 Der er 3 kommentarer

Monogram

Hej Super Eksperter.

Jeg har friet til min kæreste og vi skal giftes til juni næste år derfor ville jeg blive ovenud lykkelig hvis nogen ville lave et super lækkert monogram til os som skal bruges på kagen og alle invitationerne.

Jeg hedder Jimmy og hun hedder Kristina. Vi skal giftes den 2 juni 2012

Det jeg havde i tankerne var noget i retningen af det her:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQaZya5Mq07v6jraH-5xHyPlEhYW7MPm_zM1BBRP_tR50NKgHljOnLPGcxYxw

flættet ind i et eller flere hjerter

Eller noget helt andet. Jeg er åben for alle idéer !

Jeg håber på nogen har lyst til at hjælpe os med denne kæmpe gave.

Hilsen Jimmy
Avatar billede poko1 Ekspert
03. august 2011 - 19:12 #1
Hvad med et sukkerprint med jeres ansigter som dette?
http://gratisupload.dk/vis/63571/
Avatar billede jkmst Praktikant
03. august 2011 - 19:54 #2
Nej jeg tror ikke det er helt det vi er ude efter.  :)
Avatar billede Zymbolik Nybegynder
19. august 2011 - 14:44 #3
Hej Jimmy

Har I fået jer et monogram, ellers kan jeg da godt designe et?
Hvad er jeres budget?

Med venlig hilsen
Jane B. Lauridsen
www.zymbolik.dk