Avatar billede nikker Praktikant
04. august 2011 - 23:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeres vurdering af Graffiti4Sale!

Hej allesammen!

Håber at I nyder sommeren på trods af vejret.
Min ven og jeg, har sammen lavet en hjemmeside, som vil sælge Graffiti for billige priser. :) Da det jo ikke er nok med vores meninger, vil vi også ha' jeres mening - selvfølgelig noget konstruktivt, og ikke bare "Den er skod" eller "Den er fed".

I får lige links til diverse sider:

Hovedside:
http://www.graffiti4sale.dk

Facebook-side:
https://www.facebook.com/?q=#/pages/Graffiti4Sale/201493813230641?ref=ts

Håber at I vil tage jer tid til lige at give jeres mening!
Med venlig hilsen,
Graffiti4Sale --
Avatar billede PacManiac Nybegynder
05. august 2011 - 01:04 #1
OK.. Her er dommen.

Jeg syntes slet, slet ikke at jeres side udstråler graffiti.
Der er slet ikke "rå" nok. Den mangler struktur. Jeg ville først og fremmest vælge en meget mørkere baggrund. Ikke helt sort, men meget mørk grøn eller blå.

De runde kanter gør siden "blød". Det har i ikke brug for med den slags vare i sælger. Jeg ville lave siden firkantet. Måske med skrå kanter.

Jeg må indrømme at jeg til at starte med sad og ledte efter jeres menu. Den flyder for meget i med top grafikken. Og så mangler i også et "Kontak" og et "Betingelser" punkt. Meget vigtig!
Fjern dem nederst på siden, og smid dem op til de andre menupunkter. De er vigtige og skal derfor ikke gemmes væk. Jeg ville også omdøbe punket "Shop" til "Graffiti".

Det er ok at have et link til jeres blog, men da jeg prøvede siden, fandt jeg 3 links til den samme blog. En i top menuen. En i venstre side der hedder "Graffiti4Sale's Blog", og når jeg trykkede på "Graffiti4Sale - En Realitet!".

I har kun brug for ét link dertil. Flere er irrelevant, og det er jeres blog sådan set også, i og med at man besøger siden for at se jeres produkter, og ikke jeres blog. Derfor bør der under "nyheder" ikke være link til jeres nyeste blog, men til jeres nyeste værker!

I har en log-in sektion. Hvad er den der for?
SKAL man logge ind for at kunne købe på jeres side??
Hvis ikke, så fjern den. Gem den eventuelt væk under et "Admin" link hvis i selv skal bruge det.

Jeres logo, (banner logo), er selvfølgelig jeres kendetegn.
Derfor skal i ikke bruge en font i har fundet, og så bare lige lave 2 tegn om. For det ligner det i har nu at i har gjort.
Lave det selv helt fra bunden i photoshop eller endnu bedre, lav det som graffiti, tag et billede af det og smid det ind. Det udstråler kreativitet og noget unikt. Og så har i et logo i kan være stolte af. Som kun er jeres!

Nå. Det var en ordenligt omgang nedturs-stuff.
Tid til noget opturs-stuff :D

Jeg kan rigtig godt lide jeres "nyheds karrusel" i toppen af siden, der vise jeres nyeste værker og nyheder på siden. En god måde at få brugerens opmærksomhed på nye emner.

Det er godt at i viser hvilke betalings metoder man kan bruge, så man er klar over det med det samme, i stedet for at man først finder ud af det til sidst når man måske var i gang med at bestille.

Det er også godt at man kan se indkøbs kurven hele tiden så man ved hvad man har i den.

En god måde at distribuere sig selv på i dag er via facebook, og i har da også rigtig nok et "Syntes godt om" på siden. Men gør det mere synligt. Gør sådan at man som bruger hele tiden kan se det, så i nærmest opfordre til det.

Det var alt jeg havde.
Og hvis det er til nogen trøst så designer og programmere jeg til dagligt selv hjemmesider, så ved jeg en smugle om det. :)

-PacManiac out
Avatar billede PacManiac Nybegynder
05. august 2011 - 01:10 #2
Lige to ting mere som jeg glemte.

Nogle kan godt lide at se hvem de handler med.
Specielt når det drejer sig om at få nogle ud og lave noget.

Derfor tror jeg det ville være en god ide, at have lidt info og billeder af jeg selv derinde. Men det  bestemmer i selv.

Og så skal i selvfølgelig have samme logo på jeres facebook som i har på siden. Det kan ikke diskuteres.
Avatar billede nikker Praktikant
05. august 2011 - 01:11 #3
Hej Pacmaniac out

Tak fordi at du har taget dig tid til skrive dette indlæg.
Og godt at du både har skrevet positivt og negativt, men samtidig uddybet - Det er det vi kan bruge! ;-)

Vi tager det til os, og prøver at finde ud af hvad vi skal gøre, så vores hjemmeside kan blive endnu bedre!

Tak! :)
Avatar billede PacManiac Nybegynder
05. august 2011 - 01:18 #4
Det var så lidt.
Hvis i kan bruge det og syntes det er 30 point værd, så er det her mit svar :)

Skriv endelig igen hvis i mangler flere vurderinger af jeres "nye" side.
Avatar billede nikker Praktikant
05. august 2011 - 01:22 #5
Det var det helt bestemt. Og tak (: