Avatar billede cygnet Praktikant
09. august 2011 - 11:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Javascript

Jeg har følgende jquery, der fjerne en købsknap og skal indsætte en boks i stedet.

Dog mangler jeg at få produktnummeret med ind som værdi under produktname, hvor gør jeg dette?

Har det som en variabel der hedder "ProductNumber"

$('#BUYSECTION').replaceWith($('<form action="?DoThis=OutOfStock" method="Post">Produkt Nummer<br /><input name="ProductName" type="text" value="" /><br />    E-mail<br /><input name="Email" type="text" /><br /><input name="Submit" type="submit" value="Afsend" /></form>'));
            });

På forhånd tak
Kristian Sørensen
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2011 - 16:56 #1
Umiddelbart..:

$('#BUYSECTION').replaceWith($('<form action="?DoThis=OutOfStock" method="Post">Produkt Nummer<br /><input name="ProductName" type="text" value="'+ProductNumber+'" /><br />    E-mail<br /><input name="Email" type="text" /><br /><input name="Submit" type="submit" value="Afsend" /></form>'));
            });
Avatar billede cygnet Praktikant
26. september 2011 - 10:38 #2
Replace virkede desværre ikke.