Avatar billede crj100 Praktikant
09. august 2011 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aldi's Medion MD98730 bærbar tilbud???

Hej Alle

Udbeder her en hurtig hjælp, da beslutningen skal tages i dag.....

Denne bærbare som ALDI har i morgen, er den ok?

Et online review ser ok ud (http://www.computerbild.de/artikel/cb-Tests-Notebooks-Aldi-Spar-Mobil-Medion-Akoya-E6226-MD98730-6365215.html), dog stiller de lidt spørgsmålstegn ved grafik præstationen, da der ikke er et dedikeret grafikkort, men derimod et onboard Intel HD3000 kort.

Den bærbare skal bruges til studier og lidt Tiger Woods spil, så her kommer grafikdelen jo til at spille en rolle. Udover dette ser den ganske fornuftig ud (synes jeg...):

# 2. generations Intel® Core™ i3-2310M processor med integrerede grafikfunktioner
(2,10 GHz, 3 MB Intel® Smart Cache, Intel® Hyper Threading-teknologi)
# Brilliant billede: Oplev multimedie verden realistisk og på nært hold. med den integrerede Intel® grafik-funktioner HD-grafik, Intel® Quick-sync video og Intel® Clear Video HD-teknologi
# 750 GB SATA-harddisk med plads til mere end 150.000 musiktitler/fotos (Ved 4 MB pr. titel/foto)
# 4 GB DDR3 SDRAM-hukommelse - Med hurtigere og strømbesparende hukommelsesteknologi!
# High Definition Audio med 2 højttalere, Dolby® Advanced Audio v2-certificeret
# MultiTOUCHpad - scroll - zoom - rotation
# MEDION® Solid Keyboard
# USB 3.0 - data med turbo på. Overfør data væsentligt hurtigere end med USB 2.0
# Multistandard DVD-/CD-brænder med understøttelse af DVD-RAM og Dual-Layer
# Intel® Centrino® Advanced-N 1030 med integrerede Bluetooth® 3.0 - Hurtigt trådløst LAN IEEE 802.11 n-standard teknologi
# HDMI-udgang - giver fremragende multimedieoplevelser
# Elegant højglansdesign i børstet aluminiumlook
# Netværkscontroller Gigabit LAN (10/100/1000 Mbit/s)
# Multikortlæser til SD-, SDHC-, SDXC-, MMC-, MS- og MS Pro-hukommelseskort
# Fuld tilslutning
# Gigantisk softwarepakke (OEM-versioner) med Windows® 7 Home Premium 64-bit inkl. Service Pack 1 og recovery-DVD

Ser frem til Jeres bud/svar. Prismæssigt er der en "smertegrænse" omk de 4K!
Avatar billede noltus Novice
09. august 2011 - 13:51 #1
Til Tiger Woods er sen rigelig god,har en bærbar med ringere spec. og den kørere alle Tiger Woods golf fantastisk
Avatar billede poko1 Ekspert
09. august 2011 - 14:09 #2
Jeg køre med storebroderen 17,3" det er den bedste bærbare jeg har haft.:-)