Avatar billede tyfon Nybegynder
09. august 2011 - 23:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hd dataoverførsel mangler

Hej
Jeg har overført indhold fra en bærbar hd (p.g.a. pc defekt ) til en ekstern hd.
Når jeg efter overførslen vil åbne nogen programmer, f.eks Polar performance, der indeholder indskrevne data, og Google earth, er der en masse filer, men i det  førstnævnte program er det som om, jeg skal indtaste data helt fra begyndelsen for at komme videre, og i G. earth er der 4 mappefiler, men ingen lader programmet åbne, da den ikke kan finde hele programmet. Jeg har også overført dvd Shrink, men her er der tilsyneladende ingen problemer.
Skal nogen programmer genstalleres for at virke, og hvorfor behøver man ikke med andre?
(Har kørt fra en vistahd til en ekstern hd, der nu kører over en pc med xp)
10. august 2011 - 08:16 #1
... i det flest tilfælde skal et givent PROGRAM geninstaleres for at virke (igen)?
Der oprettes diverse i RegBasen + andre mapper/filer 'hist og pist' ...
Det er ikke nok at bare 'copy' \Programmer\* til en ny PC og så forvente at det virker...
Avatar billede tyfon Nybegynder
10. august 2011 - 10:26 #2
Tak, så blev jeg det klogere. Send venligst svar for point
10. august 2011 - 10:33 #3
Ping...