Avatar billede boxer Nybegynder
13. august 2011 - 10:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitech M705 bluetooth mus er ikke aktiv efter dvale.

Hej,

Efter jeg har skiftet min gamle MX1000 ud med en M705 har jeg fået et periodisk problem.

Når jeg starter computeren fra dvale sker det nogle gange at musen ikke kan bruges. Det virker som om den er blevet disconnected.
Jeg har problemet både med og uden logitechs musesoftware.

Nogen der kan hjælpe med en løsning.
13. august 2011 - 10:49 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede boxer Nybegynder
13. august 2011 - 10:50 #2
Hovsa, det var en forglemmelse.
Der er tale om Windows 7
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2011 - 11:03 #3
Jeg ved ikke helt om det kan være løsningen. Jeg havde et problem med min internetforbindelse som gik ned på en 10 mbit i stedet for 100 mbit når pc gik i dvale. Løsningen for mig var at jeg i enhedshåndteringen under netkortet deaktiverede at windows måtte lukke for strøm til enhed for at spare strøm. Om du kan opnå samme status ved at gøre det samme burde afprøves.
Ps jeg kører Xp her så hvordan du kommer ind i enhedshåndteringen kan være lidt anderledes en hos mig.
13. august 2011 - 11:49 #4
ENHEDSHÅNDTERINGEN - USB-controllere - HøjreMusseTast på hver - Fanen [Strømstyring] (Hvis den er der?) -  FRAKlik [Tillad, at computeren slukker for denne enhed for at spare strøm] ...
Avatar billede boxer Nybegynder
13. august 2011 - 13:26 #5
Den er der ikke, men under musen kunne jeg fravælge at den kan vække computeren. Det gjorde jeg.
Ønsker kun at tastaturet skal kunne dette.
Avatar billede boxer Nybegynder
27. oktober 2011 - 07:52 #6
Hejsa,
Smid et svar begge to. Så deler i point.
Avatar billede boxer Nybegynder
11. december 2011 - 08:00 #7
Sidste mulighed for point, ellers napper jeg dem selv :o)