Avatar billede dejligeanders Novice
13. august 2011 - 20:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke styre lysstyrken på min lenovo computer - hvorfor?

Hej Eksperter

Jeg har en lenovo t400 med windows 7. Jeg har et problem med lysstyrken på skærmen. Jeg kan ikke ændre den! Lysstyrken forbliver den samme når jeg skruer op eller ned for lysstyrken. Nogen der kan hjælpe med hvorfor?

Computeren er næsten ny og der er originale drivere m.v. (har ikke tid til at sende den ind, så håber at kunne løse problemet selv)
Avatar billede Blueeyez Mester
13. august 2011 - 20:58 #1
Prøv og gå ind i bios og tjek :) Har selv en Dell med sådan en funktion, det kan styres bl.a. fra bios :) Kan os være du skal ind i kontrolpanel og så strømstyring eller hvad det nu hedder og ændre den til høj ydeevne :)
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2011 - 21:08 #2
se om du kan ændre noget her.
http://imageshack.us/f/846/lysstyrke.png/
13. august 2011 - 21:37 #3
Check også Fn tasterne [Dem med blå skrift/tegn] ...
Avatar billede dejligeanders Novice
14. august 2011 - 07:23 #4
hej.

Jeg har prøvet alle de normale reguleringer af lysstyrken, men computeren reagerer ikke på f.eks. FN-knapperne. Den viser at den skruer op og ned, men de sker intet med lysstyrken..
Avatar billede Blueeyez Mester
14. august 2011 - 13:33 #5
Så vil jeg tro den måske er defekt på følgende område, mit bedste bud herfra er at du kontakter Lenovo, da der er 1 års garanti inkl tlf. support og du burde os have fået nogle papire med til den hvor i følgende burde stå :)
Avatar billede emilieand Nybegynder
27. oktober 2011 - 10:03 #6
Avatar billede dejligeanders Novice
21. februar 2012 - 07:12 #7
Fandt aldrig ud af det. Og nu har computeren også fået virus, så dem blir formateret en af dagene og så håber jeg det med lyset kommer til at virke samtidig.
Tak for forsøg på at hjælpe. Giver gerne pointene ud som tak for tiden. Send et svar
Avatar billede Blueeyez Mester
21. februar 2012 - 09:07 #8
#7 Skriv hellere når du har fået den formateret, hvis problemet er der endnu kan vi nok prøve igen :)

Og nøjes evt med og brug de drivere der er på de/den cd/er der fulgte med hvis der gjorde det.. ellers skal du ind på dells hjemmeside og hente dem.. :)