Avatar billede dkzulu Nybegynder
16. august 2011 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet crawler

Er der nogen der ved hvordan man laver en Internet crawler. En robot der kan crawler internet ?
Avatar billede madand Nybegynder
16. august 2011 - 12:42 #1
Ved du noget om programmering?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
16. august 2011 - 12:42 #2
du bruger et HTTP bibliotek, f.eks. i C#.NET eller java, og så beder du den ellers om at starte fra en ende af på toplevel-domænerne.
Avatar billede dkzulu Nybegynder
16. august 2011 - 13:10 #3
Nej, jeg vil desværre ikke noget om programmering.
Jeg er konceptudvikler og søger en programmør/samarbejdspartner til et nyt internet koncept.
Avatar billede dkzulu Nybegynder
16. august 2011 - 15:48 #4
Nej, jeg ved desværre ikke noget om programmering.
Jeg er konceptudvikler og søger en programmør/samarbejdspartner for et nyt IT koncept.