Avatar billede Rotn Novice
18. august 2011 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Executable file problem

Hej Eksperter.

Har nogen af jer været ude for problemer i Windows 7 med at den lukker programmer ned eller slet ikke vil starte programmer hvor den kommer med fejlen: Executable file er holdt op med at virke

Det er bland andet i forbindelse med at jeg lige har sat en ny computer op på et nyt domæne og installeret Microsoft C5. Når jeg så prøver at starte programmet kommer den konstant med denne fejl.

har kørt alle windows updates osv uden held.

Nogen Ideér ? :)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2011 - 20:01 #1
Hvilket program bruger du Winzip, WinRar, Seven7 eller?
Avatar billede Rotn Novice
18. august 2011 - 20:06 #2
Programmet skal ikke pakkes ud, det er skam installeret, det er når jeg skal starte programmet op den fejler. installationen af det gik fint.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2011 - 20:15 #3
Nå sådan, det havde jeg misforstået. Jeg har win7 pro, men ingen fejl af den karakter. Måske er der kuk i Windows installer? Den kan jo downloades, og det er nok et forsøg værd.
Avatar billede Rotn Novice
01. december 2011 - 10:56 #4
Fandt selv løsningen.
Avatar billede german Nybegynder
19. december 2011 - 15:36 #5
Det kunne sikkert interessere flere af os, hvordan du løste problemet - lad os høre