Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
19. august 2011 - 09:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dooo information_schema

Hej alle sammen

Jeg har et problem. da  jeg i tidernes morgen var færdig med at bruge localhost til at teste på fik jeg åbenbart slettet tabellen information_schema sammen med alle de andre :-(

jeg står nu og skal til at  teste igen på localhost og nu kan jeg intet. jeg kan ikke oprette en database, importere databaser (så det gælder også information_schema) jeg kan ikke komme i kontakt med phpMyAdmin men godt med sqlbuddy (phpMyAdmin siger der er pass på root :-S)

Nå hvordan fikser jeg det så jeg igen kan bruge en database på localhost? (PS formatering ikke en mulighed!!!)???
Avatar billede majbom Novice
19. august 2011 - 11:19 #1
geninstaller mysql?
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
19. august 2011 - 11:26 #2
Det køre i wamp og kan ikke finde mysql nogen steder i windows komponenter.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2011 - 11:53 #3
geninstaller wamp?
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
19. august 2011 - 15:00 #4
Har jeg prøvet og det virker ikke. jeg har dog fundet fejlen. og det funger nu :-)en fejl 40 hade det installeret 2 steder :-P og det var den ik glad for hehe
Avatar billede majbom Novice
19. august 2011 - 16:28 #5
kan godt li dit navn ;)
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
03. september 2011 - 00:22 #6
lukket