Avatar billede mwahl Praktikant
19. august 2011 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Filstyring på tablets med Android eller iOS??

Jeg leder efter en tablet hvormed jeg kan styre filer rundt på bl.a. mit NAS drev. Dvs. flytte, slette, kopiere, aktivere filer.
Dette kan man mig bekendt ikke på en iPad2 men hvad med f.eks. en Samsung Galaxy Tab 10.1 med Android?

Nogen der kender nogle muligheder - eller evt. kender nogle apps der kan gøre tricket?

//Michael
Avatar billede foo85 Novice
20. august 2011 - 09:06 #1
Afhængig af hvilken protokol du kan bruge til at kommunikere med din NAS, så er der næsten ikke noget der er umuligt på en android :)

Hvis FTP er tilstrækkeligt, så kan jeg anbefale ES File Explorer https://market.android.com/details?id=com.estrongs.android.pop&feature=search_result som jeg selv bruger ofte. Den understøtter også diverse LAN og NET forbindelser.
Avatar billede mwahl Praktikant
22. august 2011 - 09:30 #2
Lyder som en fin løsning til Android - så Samsung Galaxy Tab 10.1 kunne være en mulighed.

Nogle ide om lignende kan findes til iOS (iPad)??
Avatar billede mwahl Praktikant
05. september 2011 - 11:01 #3
Lukkes