Avatar billede glvi93 Nybegynder
21. august 2011 - 16:49 Der er 2 kommentarer

Softwaren på din pc

Hej alle.
Bare for sjovs skyld har jeg oprettet denne drie debat, for folk som gerne vil dele det software de har på deres pc.
Eller er nysgerrig om hvad andre har på deres pc.
Jeg bruger selv 2 forskellige operativsystemer(Win7 & Linux - Debian).

På min Win7 har jeg følgende software:
Ccleaner, Auslogics Disk Defrag til vedligeholdelse
Spybot S&D & AVG, HijackThis, MalwareBytes til antivira.
Visual Studio, Emacs, MinGW, Notepad++ til programmering.
LibreOffice, GIMP, Itunes til dokument/billedbehandling & musik.
HPing3, Wget, Wireshark & Nmap til netværks-studie/testing.

Pa Debian masking har jeg følgende:
BleachBit, Aptitude Package Manager, Synaptic Package Manager til vedligeholdelse, installering/afinstallering.
IPTables, ClamAV, ARPon til firewall/antivira.
Emacs, GCC Gnu Debugger, Monodevelop til programmering.
LibreOffice, GIMP, Rhythmbox, Audacious til dokument/billedbehandling & musik.
HPing3, Wget, TCPDump, TCPTrace, NMap & Metasploit netværks-studie/testing.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. august 2011 - 17:39 #1
Godt iniativ :)

Stationær, 7 Ultimate 64 bit.
Vedligeholdelse:
Revo Uninstaller, Ccleaner, Libreoffice, Freerip PRO, Winamp, Wireshark, nettools, Mp3tag, Coretemp, cpu-z, gpu-z, 7-zip, google chrome. (diskoprydning Windows værktøj), IMGburn.

Følgende i windows har jeg fjernet/deaktiveret: Internet Explore

Bærbar XP PRO 32 bit:

Libreoffice, PChat, Nettools, Wireshark, VLC, IMGburn, Pidgin & Digsby, Ccleaner, Coretemp, (Diskoprydning), imageshack uploader, cpu-z, PDF-XChange, Winamp, 7-zip, Spideroak.

Portable programmer til usb:
ClamAV, SPybot, Emergencykit, spyDLL remover.
Avatar billede pstidsen Novice
21. august 2011 - 21:34 #2
Tip: Hvis man har Ccleaner kan man gå ind i Værktøjer og så nede i højre hjørne "Gem som tekstfil...". Så får man alle sine programmer som TXT fil - lige til at kopiere herind.

(Da jeg lige har fået ny HDD i min pc vil jeg ikke poste mine programmer, da der naturligvis ikke er så mange...)