Avatar billede 0pilo Nybegynder
22. august 2011 - 16:20 Der er 8 kommentarer

Windows er lukket

Hej

Min computer har kørt langsomt her på det seneste, så jeg har været inde i joblisten. Jeg lukkede et program der hed Explore... . Jeg troede at det var Internet explore så jeg lukkede den (jeg bruger chrome). Men nu er windows lukket ned, den blå bar nederst er væk.

Nogle der ved om jeg kan åbne det igen. eller om min com er kaput.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. august 2011 - 16:24 #1
Den burde komme når du genstarter.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. august 2011 - 16:24 #2
Kan du heller ikke køre fejlsikret tilstand? F8 med det samme under opstart.
Kan du det må du systemgendanne til før du lukkede explore.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
22. august 2011 - 16:24 #3
En genstart og så er problemet løst, men det har du formentlig fundet ud af nu.
Avatar billede jokkejensen Novice
22. august 2011 - 16:25 #4
start jobliste (task manager), og tryk file -> new task, skriv "explorer".

Du åbner joblisten vha ctrl+alt+del.

Du kan også starte explore vha, windowstast+R, og skriv "explorer"

Starter den ikke sammen med windows, så skriv "msconfig", i en af ovenstående metoder, og tilføj den til "startup"
Avatar billede 220661 Ekspert
22. august 2011 - 16:26 #5
#1 Er jeg enig i (hvis du kun har fjernet den i joblisten).
Avatar billede 0pilo Nybegynder
22. august 2011 - 16:37 #6
Tak det hjalp at genstarte, men hvordan kan jeg give point (har læst faq)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. august 2011 - 17:06 #7
Michael #1 skal lige ligge et svar :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. august 2011 - 12:36 #8
Jeg samler ikke på point, ellers tak. Læg selv et svar og accepter.