Avatar billede blacks Mester
23. august 2011 - 12:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indgangsbog til C5

Hej,

Er der en der har et godt tilbud på en løsning til indgangsbog til C5? Hvad er prisen og hvilken forhandler har løsningen?
Avatar billede Gert_Lynge Nybegynder
23. august 2011 - 15:59 #1
Hej

Systemconnect har en indgangsbog, men jeg er ikke lige up to date på priser mv.
Jeg har ikke været indvolveret i den, men tror nok den er lavet til nogle svenske kunder (hvor det vistnok er et revisorkrav?).

Hvis du smider en e-mail til mig, så skal jeg pudse en der ved noget om den på dig ;-)

MVH
gsl@systemconnect.dk
Avatar billede kgm Praktikant
24. august 2011 - 15:15 #2
Blot til orientering som kommer der noget Indgangsbog i den næste version af C5 ! :)
Avatar billede Gert_Lynge Nybegynder
24. august 2011 - 15:47 #3
Øh - så vidt jeg husker er den "Simple registreringskladde" da først planlagt til C5 version 2014?

Husker jeg galt?

MVH
gsl@systemconnect.dk
Avatar billede blacks Mester
24. august 2011 - 16:04 #4
KGM, hvilken version er det du mener det kommer i?