Avatar billede tatahagge Praktikant
25. august 2011 - 09:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Close form virker ikke

Jeg har acces 2007, Når jeg plejer at åbne det, så trykker jeg Close form. Men nu virker Close form ikke, der sker ikke noget når man trykker på den. Er der nogle der kan hjælpe ? Jeg har vedlagt et billede, så i kan se hvad jeg mener.
www.madklubben.com/database.jpg
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. august 2011 - 09:29 #1
Security warning!

Det betyder at al din VBA kode er sat ud af funktion.
Du skal oprette en 'Trusted location' til det sted databesen ligger så kører det igen.
Avatar billede tatahagge Praktikant
25. august 2011 - 11:29 #2
Hvordan gør man det ?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. august 2011 - 11:57 #3
Office menu - Options - Trust center - Trustcenter settings - Trusted locations - Add new locations

Dette er fra Access 2010 US og jeg kan ikke huske helt 100% om det er det samme i 2007 versionen.

Men hvis det plejer at virke, så må du have flyttet din DB
Avatar billede tatahagge Praktikant
25. august 2011 - 13:07 #4
Hej igen,

Nu har jeg netop prøvet det, men Close form virker stadigvæk ikke.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. august 2011 - 14:31 #5
Får du den samme meddelelse i toppen?
(som på dit skærmdump)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
13. juni 2013 - 16:25 #6
Tak for det.