Avatar billede phld Nybegynder
26. august 2011 - 06:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Facebook/mindeside.

Hej.

Har mistet min datter i april mdr, hun efterlader sig en datter på 4 år.

Der er så lavet en mindeside på facebook om hende og det synes jeg er vigtigt at få gemt til hendes datter, men ved ikke hvordan jeg får det gjort, alt det smukker der står skrevet.

Nogen som ved hvordan jeg kan få gemt det er står på min datters mindeside?

Hilsen Linda
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
26. august 2011 - 08:04 #1
Hej Linda.

Det er jeg ked af at høre.

Jeg ved ikke om man kan gemme alt fra en Facebook side. Jeg tror det ikke. Men måske du kunne kontakte Facebook og fortælle dem som det er. Så kan det være de kan finde ud af noget for dig.

Men som sagt - jeg er ikke sikker på om man kan gemme hvad der står. Jeg har ikke selv Facebook nemlig :-)

Hilsen,
LilleUdvikler.
Avatar billede phld Nybegynder
26. august 2011 - 17:18 #2
Synes ikke jeg kan finde nogen steder at skrive til dem :-(
Ellers skal det foregå på engelsk, og det er ikke min stærke side
26. august 2011 - 17:22 #3
Skal det gemmes som det står på Facebook ? Altså en slags Skærmbilled(er) ...
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2011 - 19:12 #4
Jeg ved ikke om det her plugin til Firefox browseren er noget du kan bruge. Jeg har ikke selv prøvet det, så jeg har ikke nogen erfaring med det. ArchiveFacebook plugin:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/archivefacebook/

Beskrivelsen er på engelsk, og det virker ikke med google translate på linket, men du kan copy-paste de engelske tekster til google translate hvis du vil have noget oversat.
http://translate.google.dk/#en|da|

Du kan også lave en .pdf fil med siderne, på samme måde som hvis du printede dem ud enkeltvis. Der findes mange programmer til dette, også ganske udmærkede gratis versioner.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2011 - 19:27 #5
Facebook selv har faktisk et menupunkt til at downloade en kopi af nogle data. Prøv at se hvad du får ud af:
Konto -> Kontoindstillinger -> Download en kopi af dine Facebook data.
Avatar billede phld Nybegynder
31. august 2011 - 11:05 #6
Jeg vil gerne gemme alt der er på siden, min datter efterlader sig en lille pige på 4 år, hun vil sikkert blive glad for at læse alt det smukke folk har skrevet om hendes mor.
Har prøvet at downloade en kopi af mine data, men der står kun hvilken grupper man er medlem af :-(
Avatar billede phld Nybegynder
07. september 2011 - 22:39 #7
Er der slet ingen som kan hjælpe mig????
Avatar billede housemartin Nybegynder
09. september 2011 - 21:05 #8
Ved ikke om du kan bruge noget herfra http://www.gadwin.com/download Jeg bruger selv deres Printscreen, der er Freeware, men der der er også en der hedder Web Snapshot og den kan bruges/prøves 30 dage. Det er da værd at prøve.
Avatar billede phld Nybegynder
08. januar 2012 - 15:17 #9
Ok