Avatar billede pkandet Juniormester
28. august 2011 - 15:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pc slukker pludselig

Hej

Jeg har en Fujitsu/Siemens Esprimo P2510/64
Fejlen er at den slukker umotiveret meget tit, hvorefter man skal afkoble netkabel i flere timer og efter montering kan den muligvis starte og køre flere timer. Det kan også ske efter opstart at den efter ca. 10 min slukker igen og derefter skal man afmontere kabel i flere timer.

Jeg har skiftet PSU, Ram, HD - så kan der næsten kun være bundkort og CPU tilbage eller hva'

palle
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. august 2011 - 22:57 #1
ja bundkort, eller grafikkort, eller andet PCI kort
Avatar billede pkandet Juniormester
12. september 2011 - 10:22 #2
Jeg må leve med et defekt bundkort, da grafik, net er integreret på BK - maskinen er billig og jeg har andre - men det var dumt bare at smide den ud, så den bruges nu til 'reservedele'.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
09. december 2011 - 23:30 #3
flot der