Avatar billede jpveis Nybegynder
30. august 2011 - 16:55 Der er 3 kommentarer

Esata virker ikke ??

jeg har et asus bundkort med et esata stik bagpå.
da jeg har købt nyt dvd drev kunne jeg kun få det i sata.
da min 4 porte på bundkortet er fyldt ud købte jeg et kabel der laver sata om til esata . men min pc vil ikke finde drevet jeg kører win 7 64 bit. er det et nogo jeg har gang i eller ?????????????
30. august 2011 - 17:54 #1
... det er et Driver problem / mangel. Det dukke først op når det er tilsluttet en enhed på eSata stikket.

PS: Check også i BIOS ?
31. august 2011 - 14:50 #2
Du skal aktivere dine Sata porte via din BIOS som Larry foreslår. Herefter burde du finde dit drev i Windows.
Avatar billede jpveis Nybegynder
31. august 2011 - 15:58 #3
hvor aktivere man dem dem der er på bundkortet virker jo
det er den bag på der ikke kan finde det dvd drev