Avatar billede JensPeter999 Nybegynder
30. august 2011 - 22:40 Der er 1 kommentar

Adgang gennem mobilt netværk GPRS / 3G

Hej jeg har en lille opgave med at få adgang til noget målegrej som står ude i fædrelandet, adgangen skal kunne ske fra min PC hjemme.
Jeg har forsøgt mig med en løsning med et dataabb. som tilgås gennem et login hos en mobildata udbyder (Iplink) men det virker ikke gennem det software som skal hente data fra målegrejet.

Kan man fx vha DYNDNS få adgang til sådan et remote site, hvor der ståe en router med målegrej på ethernet og ikke nogen PC ?

Mvh
Jens Peter Sørensen
Avatar billede riversen Nybegynder
31. august 2011 - 06:32 #1
Jeg ved at 3 sælger dataabonnement med fast IP og 3G router. Det kunn være en løsning. Du vil så bare skulle forwarde de(n) port(e) som software benytter.