Avatar billede erlandsen Seniormester
02. september 2011 - 08:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

forsvunden mappe i outlook 2010

Der er forsvundet en mappe i min outlook.

Hvis den fejlagtigt skulle være slette, hvilket jeg ikke kan forestille mig, så gik jeg ud fra at den kunne findes i slettet post - men der er den ikke?

Nogen ide til hvad der kan være sket?
Avatar billede micma18_ Nybegynder
02. september 2011 - 09:09 #1
Ved selvfølgelig ikke om dette skulle være tilfældet? Men vær opmærksom på, at den automatiske arkiverings funktion kan indstilles til, at slette emner der er ældrer end den indstillede dato!

Har haft et par kunder der har mistet noget på den konto....
Avatar billede jano59 Nybegynder
02. september 2011 - 11:32 #2
Har du kigget under Funktioner / Gendan slettet post  ?

Det er en "backup" til slettet post folderen vel sagtens.
Avatar billede erlandsen Seniormester
03. september 2011 - 09:39 #3
der er tale om e-mails fra de seneste 8 måneder - altså helt frem til i dag - så det er umiddelbart ikke arkiveret.

når jeg kigger i slettet post kan jeg ikke se den mappe der er væk, inkl. de undermapper der var under den.

for at se hvad der sker med en mappe man sletter, har jeg oprettet en mappe jeg har kaldt test og derefter slettet mappen - men den kan jeg heller ikke umiddelbart se i slettet post (har dog rigtigt mange mails så det kan være at jeg har overset den).

men i "oprydning i postkasse" er der noget der hedder "vis størrelse på slettede emner" og her finder jeg kun test-mappen - så noget tyder på at mappen ikke er slettet?

der må findes en funktion der kan skjule mappen???
Avatar billede jano59 Nybegynder
03. september 2011 - 11:21 #4
Har du prøvet mit forslag ??

Det er IKKE det samme som den normale "Slettet post" folderen, det er en sekundær mulighed for at hente tidligere slettet post, som findes under visse omstændigheder.
Avatar billede erlandsen Seniormester
04. september 2011 - 00:46 #5
under Mappe er der en knap der rigtigt nok hedder Gendan slettet post - men knappen er blændet ned og kan ikke aktiveres.
Avatar billede jano59 Nybegynder
05. september 2011 - 22:47 #6
OK, så ligger der ikke noget der.

Øv bøv, du er nok selv inde på hvad der er sket.
Avatar billede micma18_ Nybegynder
06. september 2011 - 20:28 #7
Virker vist også kun på en Exchange løsning!
Avatar billede erlandsen Seniormester
02. oktober 2011 - 09:47 #8
jeg kan sige med det samme, at det er 100% umuligt, at jeg skulle have slettet mappen og bekræftet at den skulle slettes, hvorefter jeg skulle være gået ind i slettet post, slette mappen igen og bekræfte at den skulle slettes for altid.

-så jeg begriber stadig ikke hvad der kan være sket?