Avatar billede madsen72 Nybegynder
02. september 2011 - 09:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD drev on/off

Hejsa...

Jeg har et problem med at mit dvd-drev tit forsvinder. Som oftest er det der ikke, når jeg starter computeren, det kan så nogen gange hjælpe at genstarte computeren og så kommer det frem.

Jeg har windows7 og bruger img burn brændeprogram.

Jette
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2011 - 09:25 #1
hent slimdrivers og opdater alle dine drivere
den er gratis men du skal lade dig registrere
slimdrivers ligger til venstre

http://www.driverupdate.net/
husk at opdatere fra microsoft også

m.v.h
Avatar billede poko1 Ekspert
02. september 2011 - 09:49 #2
Sådan fungerer Win7 det er normalt hvis du ikke sætter den til at vise drevet!
http://gratisupload.dk/vis_billede/64835/
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2011 - 10:17 #3
det må være en opdatering af din controler derfor slimdrivers
du har jo ikke opgivet bundkort og det er vigtigt
det kunne sagtens være en biosopdatering du skal igennem

det er jo ikke meningen drevet skal vise og falde ud efter egen lyst

bios styrer hardware og derefter kommer driverne der får det hele til at hænge sammen

når du er færdig med at opdatere med slimdrivers tager du backup af dem og lægger på andet medie
Avatar billede madsen72 Nybegynder
16. november 2011 - 08:43 #4
Desværre hjalp ingen af ovenstående og computeren er sendt til rep...