Avatar billede sergei_ Juniormester
02. september 2011 - 17:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefon til børn

Min pige på som bliver 8 år skal have en mobiltlf. til hendes fødselsdag om 14 dage. Jeg har op til ca. 1.000 at købe for, men ved ikke meget om det. Hvad kan I anbefale?

Jeg har kik på denne her http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-uden-abonnement/S5230WHITE/samsung-s5230-hvid

Efterfølgende tror jeg et Bibob-abonnement er bedst og billigst
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2011 - 18:01 #1
CBB er faktisk billigst og sandsynligvis også bedst hvis du påtænker faste timer + sms/mms og data.

119 kr. pr. md.

Men hvilken telefon vil hun gerne have?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2011 - 18:04 #2
Har kigget på hvilke telefoner de har i elgiganten indenfor dit budget, og jeg vil anbefale en med Android styresystem.
F.eks. http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-uden-abonnement/S5570WHITE/samsung-galaxy-mini-s5570
Avatar billede sergei_ Juniormester
02. september 2011 - 18:13 #3
Hun ved heller ikke meget om det (endnu), og jeg ved ikke hvad hun vil værdsætte. Jeg tror musik og måske kamera vil betyde noget.

Jeg ved ikke meget om styresystemer. Bruger selv en gammel Nokia, der fint dækker mine behov, men hun har måske lyst til at være med på bølgen. GPS-ting, apps. etc..
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2011 - 19:40 #4
Det er lidt det jeg tænker.
Derfor vil jeg anbefale Android, da der findes tonsvis af gratis apps til dette system.

Husk datapakken til abonnementet.
Avatar billede sergei_ Juniormester
03. september 2011 - 15:36 #5
Perfekt, jeg købte en Samsung Galaxy Mini for under 1 time siden.  Skriv svar til pointgivning, så jeg jeg kan lukke tråden
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2011 - 15:47 #6
Kommer her :)