Avatar billede fassosa Nybegynder
03. september 2011 - 02:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

OS

hej..

jeg har et par spørgsmål..

Hvad er GUI og CLI ?? og hvad er forskellen på begge to ??

Hvad er OS og hvad er målet med det og på hvilke måder kan den gavne en ?

hvilke tre os systemer findes der `?
Avatar billede hansepeter2 Nybegynder
03. september 2011 - 03:29 #2
Lektiehjælp? :-)
03. september 2011 - 12:14 #3
Avatar billede fassosa Nybegynder
04. september 2011 - 00:17 #4
karise_larry

Velkommen på top3 Hvad snakker du om ??

Hvordan får jeg lukket mine spørgsmål og hvordan giver jeg point

Du må meget gerne svar enkelt istedet for at give links hele tiden..
04. september 2011 - 09:08 #5
Dvs. du kan ikke finde ud af at klikke på et LINK og der læse præcist det samme ?

www.eksperten.dk/faq og fremefter ...

Top 10 liste over "Gider ikke at vende tilbage/lukke sin spørgsmål"
Avatar billede Biotwix Nybegynder
06. september 2011 - 09:44 #6
GUI = graphical user interface

tænk på windows og mac osv. alt det som der er knapper på du kan trykke på mapper ud kan flytte alt sådan noget

CLI = Command -line interface

Tænk på BIOS og router konfigurationer osv. gå ned i windows start under kør eller søgefeltet og skriv cmd.. det er det tætteste du kommer på en CLI i windows =)
Avatar billede fassosa Nybegynder
06. september 2011 - 13:03 #7
Så mine tråde bliver lukket hvis jeg sender selv svar hvorpå ingen andre har svaret ??
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2011 - 15:02 #8
De bliver lukket.

Men hvis der var nogen som havde bidraget med gode kommentarer/svar og du selv tager point, saa er det absolut ikke godt.
Avatar billede Biotwix Nybegynder
07. september 2011 - 13:20 #9
Takker for points