Avatar billede thorkild10 Juniormester
04. september 2011 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

manglende indlæg...

Hej Eksperten...

jeg har idag klokken 13.05 lavet et indlæg under kategorien: Hjælp til stærk PC... Men når jeg går ind på tråden vises det sidste indlæg ikke - dog står der, hvis jeg går ind under oversigten over mine indlæg, at jeg har lavet indlæget 13.05...

kan i hjælpe? :)
Avatar billede thorkild10 Juniormester
04. september 2011 - 13:49 #1
Har selv fundet ud af det...
:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2011 - 14:11 #2
Eksperten skal nok bare lige opdatere :)
Husk at lukke her. Du har også nogle spørgsmål der er ret gamle, og uden aktivitet. De burde også blive lukket.
Lukket = acceptere div. svar. Er der ingen svar kommet beder du om svar. Er der ikke kommet svar efter 2-3 dage, så tager du point tilbage ved at lave svar og acceptere eget svar.
Avatar billede thorkild10 Juniormester
04. september 2011 - 14:12 #3
Merci :)