Avatar billede Jillybilly Nybegynder
05. september 2011 - 12:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Syntaks

Hej

Jeg skal arbejde i et regneark (Excel 2007), hvor der på forhånd er indtastet formler i nogle celler - som samtidig er låst. Problemet er, at jeg ikke rigtigt kan gennemskue syntaksen i disse formler.

Et simpelt eksempel er: +Takst2012[[#Denne række];[ÅretsOmk]]-Takst2012[[#Denne række];[ÅretsTakst]]

Hvor er referencerne til de forskellige celler?

Hvad gør funktionen (?) "#Denne række"?

På forhånd tak!

Mads
Avatar billede natkatten Mester
05. september 2011 - 13:29 #1
Dette er en af nyhederne i Excel 2007, som har den mundrette betegnelse "struktureret reference". Microsoft har en beskrivelse af, hvad det dækker og hvordan det kan bruges her:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb833052%28v=office.11%29.aspx
Avatar billede Jillybilly Nybegynder
20. september 2011 - 13:14 #2
Tak
Avatar billede Jillybilly Nybegynder
12. oktober 2011 - 09:13 #3
Hmm... kunnne kun give mig selv pointene?