Avatar billede Chewie Novice
05. september 2011 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Android tablet - hvilken?

Hej Eksperter

Jeg vil gerne have fat i en ny android tablet men er lidt usikker på hvilken jeg skal købe - nogle der erfaringer? hvilken ville du vælge?
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
05. september 2011 - 14:37 #1
Hejsa,
selvfølgelig ville man vælge Samsung Galaxy 10.1 Tab, den har hvad man har brug for ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2011 - 14:48 #2
#1 "Selvfølgelig"???

Intet er en selvfølge og jeg anbefaler Asus Eee Pad Transformer.
www.asus.dk/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101

Den har lige en smule mere.

Men vent til nyeste udgave af Android, kaldet "Icecream Sandwich", kommer. Så kan Android tablets forhåbentlig konkurrere lidt bedre mod Apple´s Ipad2!
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. september 2011 - 15:20 #3
Er nu også mere på John's linje. Bare det med tastaturmuligheden er guld værd ;o)
Avatar billede Chewie Novice
05. september 2011 - 20:44 #4
Skal for input - smid nogle svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2011 - 21:00 #5
:)