Avatar billede Wowjoeys Nybegynder
06. september 2011 - 11:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Signatur i gmail

Når jeg aktiverer signatur i gmail, så kommer den fint frem i i den første mail jeg sender. Når jeg besvarer en mail, så kommer signaturen ikke under min tekst, men derimod kommer der en ordenlig stak signaturer nede i bunden. Se billede.

Hvordan får jeg min signatur til at fremstå lige efter hver mail, og besvaret mail?

[img]http://dl.dropbox.com/u/8526326/Image%20146.jpg[img]
Avatar billede Wowjoeys Nybegynder
06. september 2011 - 11:12 #1
Avatar billede Wowjoeys Nybegynder
06. september 2011 - 23:10 #2
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2011 - 09:03 #3
Så vidt jeg ved, er det en "feature" - ikke en fejl.

Når du svarer på en mail, tages den oprindelige mailtekst med under det du skriver - og din signatur sættes i bunden.

Det er simpelthen den måde Google har valgt at organisere en mailsamtale på.
Avatar billede Wowjoeys Nybegynder
07. september 2011 - 13:44 #4
Ja jeg er godt klat over at det ikke er en fejl, men det virker bare ikke særlig logisk at lave det på denne måde.

Jeg har fundet ud af at "flytte" signaturen. I google laps skal man aktivere: "Signaturændringer af Keith C og Dave C"

Så skulle det gerne fungere.