Avatar billede viben63 Nybegynder
09. september 2011 - 11:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Facebook - profil i et andet land

Hvordan opretter min mand en profil på facebook i hans hjemland, Canada . Hver gang vi forsøger bliver det til den danske side ?
Avatar billede kjeldsted Novice
09. september 2011 - 11:54 #1
Hvis problemet er at teksten på siden er dansk og ikke engelsk skal du bare i bunden af siden klikke på 'Dansk' og skifte til 'English (US)'
Avatar billede viben63 Nybegynder
09. september 2011 - 12:23 #2
Når jeg inde på den canadiske facebook, og vil oprette profilen, så hopper den over på denne side :

http://www.facebook.com/r.php?locale=da_DK , som jeg læser er den danske..
Avatar billede kjeldsted Novice
09. september 2011 - 12:30 #3
I bunden af siden står der
Facebook © 2011 · Dansk
Om · Annoncering · Opret en side · Udviklere · Karrierer · Privatliv · Vilkår · Hjælp
Her skal du bare klikke på 'Dansk' og så vælge 'English (US)'. Så vil teksten blive engelsk.
Avatar billede kjeldsted Novice
09. september 2011 - 12:33 #4
Ps. Det kan være lidt svært at nå bunden da den de første gange blot vil loade flere indlæg (hvilket er utroligt irriterende), men hvis man er ihærdig nok vil det lykkedes efter et par forsøg.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. september 2011 - 15:26 #5
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. september 2011 - 15:32 #6
UPs Virker ikke..
Det er fordi at i skriver fra Danmark med en dansk
IP adresse..

ellers skal i igennem en proxy server fra Canada.

så den hurtigste måder er #3
Avatar billede viben63 Nybegynder
24. september 2011 - 01:20 #7
lukket
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. september 2011 - 07:19 #8
*-*
Avatar billede kjeldsted Novice
24. september 2011 - 22:24 #9
Har vi givet svar der kunne bruges til noget?
Avatar billede Steen Seniormester
08. november 2011 - 08:51 #10
kjeldsted - smid et svar og du får point
Avatar billede kjeldsted Novice
08. november 2011 - 14:50 #11
Øh... model?: Er du havnet i en forkert tråd. Denne tråd er oprettet af viben63...