Avatar billede dsjk Novice
09. september 2011 - 15:57 Der er 1 løsning

Lås nogle poster i subform

Hej,

I min hovedform kan jeg vælge en enhed og en måned.

I min subform har jeg så nogle indikatoror som man kan afkrydse for at se hvordan den måned er gået. Samtidig viser subformen de samme indikatorer for de foregående 3 måneder.

Hvordan kan jeg på baggrund af måneden valgt i hovedformen, låse afkrydsningsfelterne i de historiske måneder i min subform? Det skal kun være muligt at krydse af i subformen for den måned der er valgt i hovedformen.

På forhånd tak
Avatar billede dsjk Novice
12. september 2011 - 11:16 #1
Lukket

Tilføjede et ekstra felt i periode tabellen hvor der indikeres om den er lukker eller åben. Det kunne bruges til at lukke felterne i min subform.