Avatar billede sjh Nybegynder
12. september 2011 - 23:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Apache upload limit?

Jeg har en Apache 1.3 med php4 som har kørt i flere år, men synes pludselig den er begynt at uploade meget langsomt?

Hvis jeg henter en fil giver den mig kun ca. 20kB (også local) og jeg har en 10/2 Mbit linje.

Nogle som ved om man kan sætte limit på upload et eller andet sted? eller måske et sted i nætværket (det køre på en Windows XP Pro)
Avatar billede kjeldsted Novice
12. september 2011 - 23:53 #1
Hvis den har kørt i flere år, og du ikke har ændret i php.ini el.lign. så burde det jo ikke være selve server konfigurationen.

Har du prøvet at teste forbindelen? (fx. www.speedtest.net)
Og hvor meget trafik har du på siden? 2Mbit upload er jo ikke overvældende for en server at være.
Avatar billede sjh Nybegynder
13. september 2011 - 00:00 #2
Jeg synes ikke jeg har ændret noget i (httpd.conf og php.ini)

Hvad kunne jeg eventuel ha ændret?

Test billede fra speedtest
http://www.speedtest.net/result/1479693667.png
Avatar billede sjh Nybegynder
14. september 2011 - 16:16 #3
Hmm tror jeg har fået løst det, det er blevet meget bedre efter genstart af router.

kjeldsted smider du lige et svar.
Avatar billede kjeldsted Novice
14. september 2011 - 16:24 #4
Nu hjalp jeg jo ikke rigtig mod løsningen. Så dem beholder du bare :)
Avatar billede sjh Nybegynder
14. september 2011 - 16:56 #5
Så deler vi dem, hvis du også lige smider et svar. :-)
Avatar billede kjeldsted Novice
14. september 2011 - 19:39 #6
Hvis du virkelig ikke selv vil beholde dem skal du da føle dig velkommen :)
Avatar billede sjh Nybegynder
14. september 2011 - 19:48 #7
Jo.. du deltog jo, det skal vel også belønnes. :-)