Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
16. september 2011 - 16:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Adobe flash player virker ikke!

Hej :) har lige formateret min pc, derfor har jeg prøvet at installer adobe flash player, men hver gang jeg når 50% hen i installationen siger den at der allerede findes en nyere version, men når jeg går ind på youtube og andre steder står der at jeg ikke har flash player.

Ps: Har på et tidspunkt installeret flash player 11 plugin, men er afinstalleret.

Hvad gør jeg? og på forhånd tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2011 - 17:25 #1
Hej og velkommen til Eksperten
Problemmet er måske at det ikke er fjernet helt.
Du kunne prøve at hente Revo uninstaller og fjerne det med denne
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Du bruger bare free versionen.
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
16. september 2011 - 18:40 #2
Ok har lig prøvet, og den fandt ikke noget. Men ellers tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2011 - 18:49 #3
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Prøv at fjerne den med toolen her og geninstaller igen
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. september 2011 - 19:51 #5
Hvilke Web browser bruger du ?

Flash Player for : Internet Explorer.(IE)
Download :
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/download/030a5bfc160ae2512bcfd9b748c40d10/

Flash Player for : Firefox/Chrome/Safari/osv..(Non-IE)
(De bruger samme Flash Player)/(Husk at lukke Web browseren når du installere).
Download :
http://www.filehippo.com/download_flashplayer_firefox/download/79414fe5a412e482d65100878359470e/
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
17. september 2011 - 00:15 #6
Tak for rådet "Xp proffesional Sp3" det virkede :D
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2011 - 09:17 #7
Så lægger jeg et svar du kan lukke med
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede Maskot222 Nybegynder
15. oktober 2011 - 22:15 #8
Hej. Virker ovenstående også på en Android 3.1 Honeycomb tablet, hvor jeg har samme problem. der er installeret flash player 11, men dr.dk/nu siger, at jeg ikke har installeret flash. Kan fint køre youtube. Jeg kan ikke se, at jeg kan afinstallere det?
På forhånd tak.
Avatar billede Maskot222 Nybegynder
16. oktober 2011 - 21:48 #9
Hej igen. Jeg fandt løsningen på mit problem. Skulle aktivere plug ins under Indstillinger Avanceret.
Avatar billede frujohnsen Nybegynder
23. oktober 2011 - 13:14 #10
Hej Maskot222
Kan du hjælpe...?
På Samsung tab 10.1, har jeg samme problem.
Hvordan får jeg Flash Player til at fungere med dr.dk/nu?
Du skriver "aktivere plugins under Indstillinger Avanceret".
Vil du være sød at fortælle lidt mere detaljeret?
venlig hilsen
Fru Johnsen
Avatar billede Maskot222 Nybegynder
23. oktober 2011 - 13:28 #11
Hej fru Johnsen.
Du går op i øverste højre hjørne i din Internetbrowser, trykker på ikonet og vælger Indtillinger i valglisten. På det skærmbillede, der kommer frem, vælger du Avanceret i venstre side. I den fjerde linje på skærmbilledet Avanceret står der Aktiver plug ins. Den trykker du på og vælger Altid til. Herefter fungerer dr.dk/nu m.v.
Vh og god fornøjelse med din Galaxy Tab. :-)
Avatar billede frujohnsen Nybegynder
23. oktober 2011 - 13:51 #12
Tusind tak, Maskot222. Nu kører det...
:):)
Avatar billede mullemaj Nybegynder
14. november 2012 - 18:36 #13
Mon det gode råd til fru Johnsen også gælder Samsung galaxy 2
....hvis jeg selv skal svare så nej...jeg kan ikke se dr nu selvom mine plug-ins står på "altid tændt".....men jeg kan da ha´overset noget andet.
Håber på hjælp