Avatar billede NKirken Nybegynder
17. september 2011 - 16:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ekstern dvd brænder bruges til installation af softwarte?

Hejsa Eksperter

Jeg er ude efter et eksternt disk drev til min Macbook Air. Apples egen eksterne disk, Superdrive, får dårlig omtalte, så vil gerne kigge andetsteds.

Vil denne Samsung disk kunne bruges til alt en "normal" disk kan, såsom installation af software fra CD, eller kan den kun bruges til at brænde CD/DVD'er? http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Harddiske-lagring/231236/Samsung-SES084D-Sort.html

Evt. anbefalinger modtages med kyshånd :)
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 18:18 #1
Ja saktens. Det er uden betydning at den er ekstern.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 18:39 #2
Ps. I supermarkeder som Kvikly og  Føtex kan man ofte få et eksternt DVD drev af kendt mærke for 300 kr. Jeg ville IKKE selv købe Kviklys Lumatron. Lumatron har ikke et godt ry.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 12:18 #3
Respons fra spørger?
Avatar billede NKirken Nybegynder
13. oktober 2011 - 17:58 #4
Beklager min inaktivitet.

Tusind tak for svaret, har købt en og det funger glimrende!

Du må meget gerne smide svar.
Avatar billede NKirken Nybegynder
16. november 2011 - 17:37 #5
Lukker