Avatar billede 8600jlo Novice
18. september 2011 - 21:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

sletning fra papirkurv

Jeg har ved en fejl slettet en mappe med filer fra papirkurven, er det muligt at finde og gendanne denne mappe.
Jeg bruger win. 7 sp1
Avatar billede pstidsen Novice
18. september 2011 - 21:39 #2
STOP MED AT BRUGE COMPUTEREN OG SLUK DEN. BRUG EN ANDEN COMPUTER TIL AT SKRIVE HERINDE!! JEG SKRIVER EN LIDT LÆNGERE POST OM LIDT!!!!!
Avatar billede pstidsen Novice
18. september 2011 - 21:45 #3
Grunden til du ikke må bruge computeren er, at hvis filernes placering på harddisken overskrives er sandsynligheden for at få filerne tilbage ULTRA LILLE.

Hvor vigtigt er det at få filerne tilbage?

Hvis det er meget vigtige filer, så afmonter straks harddisken fysisk. Hvis du ikke kan finde ud af det, så kan du prøve at søge efter hjælp på nettet (igen, på en anden computer!), eller få en bekendt til det. Så skal du finde et firma som kan hive filerne ud (de kan også afmontere harddisken hvis det er). Denne metode koster selvfølgelig penge.

Hvis det ikke er så vigtige filer, så skal du LUKKE ALLE PROGRAMMER OG BRUG COMPUTEREN MINDST MULIGT. Se derefter denne guide: http://www.pcworld.dk/art/115384 og følg den.

Nu er det op til dig at vælge hvilken metode du vil bruge :)
Avatar billede 8600jlo Novice
19. september 2011 - 10:54 #4
Tak til pstidsen jeg var inde i pcworld hvor jeg hentede programmet recuva.
Efetr at have brugt dette løste det mit problem ved at jeg fandt de slettede filerne.
Trådet kan lukkes
Avatar billede pstidsen Novice
19. september 2011 - 16:46 #5
#4: Hvorfor giver du point til dig selv? Som medlem af E... i 3 år og 8 måneder burde du kende pointreglerne. Læs dem lige igen: www.eksperten.dk/faq#faq-3 og især læs: http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-3
Avatar billede pstidsen Novice
21. september 2011 - 22:30 #6
Får du oprettet en ny tråd eller hva?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2011 - 17:48 #7
Har du fået point pstidsen?
Avatar billede 8600jlo Novice
03. oktober 2011 - 23:12 #8
Til #5
Jeg har ikke været opmærksom på at jeg gav point til mig selv.
Til #6
Nej det gør jeg ikke for opgaven er løst
Til #7
Nej det har pstidsen ikke, men det vil jeg gerne gøre, hvis jeg får oplyst hvordan det kan ske
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 09:15 #9
Opret nyt spørgsmål med titlen point til xxx (xxx = navn på bruger)
+ link til spørgsmålet hvor vedkommende har tjent disse point.
Avatar billede pstidsen Novice
04. oktober 2011 - 20:53 #10
#8: Med mit indlæg #6 mente jeg at du skulle oprette en ny tråd som john beskriver i #9 :)