Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 00:21 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til min computer desværre pga Battlefield Bad Company™ 2

Hej

jeg har en computer og det er en Lenovo men det er sådan at jeg har lige købt Battlefield Bad Company™ 2, men det er sådan at det lagger hele vildt meget hvad kan der være galt siden at den gør det? jeg har prøve at ret lidt i det men virker desværre ikke. :(

er der nogle som kan hjælp mig på eller anden måde?

kan det være at min computer er for lille til det?

http://localhostr.com/files/byJ9uLn/capture.png

skriver lige hvis i skal have mere infomation :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 00:38 #1
Håber virkelig at i kan hjælp mig med det her :)
Avatar billede bjh83 Nybegynder
19. september 2011 - 05:17 #2
Computer-Info? Pris grafikkort processor ram mm model osv?
Du har sikkert selv svaret. Lenovo laver ikke rigtigt spillecomputere.....
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 07:45 #3
Når okay. Kan jeg ikke lige svar dig på det lige nu desværre,, når jeg kommer hjem ;? ;) er der ikke en måde som gør at man kan den bedre på en eller anden måde ;)
Avatar billede KHHP Juniormester
19. september 2011 - 09:39 #4
Hvis du har en nyere Lenovo, så har den højest sandsynligt nVidia Optimus, som automatisk styrer grafikkortydelsen. Opdatér BIOS(fra lenovo.dk) og grafikkortdriver på nvidia's hjemmeside(http://www.nvidia.co.uk/Download/Scan.aspx?lang=en-uk)
Hvis du ikke har et nvidia kort, kan der måske være at du kan højreklikke på skrivebordet og vælge konfigurer grafik med understøttelse af skift, og vælge GPU med høh ydeevne. derefter skulle det gerne virke.
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 09:41 #5
Okay kan jeg ikke lige svar dig på det når jeg kommer hjem til min computer da jeg har alle mine oplysninger på den computer :) jeg sidder lige nu i skole:)
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 10:12 #6
Avatar billede KHHP Juniormester
19. september 2011 - 12:48 #7
Det skal bruges til at opdatere din grafikkortdriver på din pc, hvis du altså har nvidia. Men det er lidt svært at give dig de helt 100% præcise links før vi har mere info om din maskine.
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 13:13 #8
ja okay :) men jeg kigger lige på det når jeg er hjem omkring 2 timer :)
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 19:56 #9
Jeg kan ikke find den lige nu men hold dig lige opdater så kommer jeg tilbage om sende dig et billede omkring det :D
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 23:14 #10
Hej igen,

Jeg har fundet min computer med 90% sikker at det er den!,

http://laptop-computer-planet.com/Lenovo-G550.php

håber det kan hjælp dig på vejen,
Avatar billede tobrukDk Novice
19. september 2011 - 23:16 #11
Avatar billede bjh83 Nybegynder
20. september 2011 - 07:45 #12
1mb m2 cache er ikke meget og det er et 210m grafikkort. Godt du ikke kører med Vista som den anden du viste..... Er det når du spiller singleplayer eller multiplayer, over nettet, den lagger?
Avatar billede tobrukDk Novice
20. september 2011 - 11:12 #13
Det er bare når jeg spiller spillet over nette så er det meget dårligt, jeg kan prøve at optag en video med det hvis det er ?
Avatar billede bjh83 Nybegynder
20. september 2011 - 13:08 #14
Jeg vil tro det er fordi at din bærbare er beregnet til f eks. Kontor arbejde eller lektier og har directx så børnene ikke skal komme til at kede sig for meget....
Du bestemmer selv om du optager en video....
Avatar billede tobrukDk Novice
20. september 2011 - 14:33 #15
ja okay , ;)

ja det tror jeg også den er til :) men det er bare mærkelig for når jeg spiller "Left 4 Dead 2" så klar min computer det meget godt :D
Avatar billede bjh83 Nybegynder
20. september 2011 - 15:56 #16
Måske kan det være noget med at grafikkortet er lavet til at spille spil hvis opbygning minder mere om l4d2...
Ellers kan det være at netværks-delen af spillet er konstrueret bedre....

?
Avatar billede tobrukDk Novice
20. september 2011 - 19:15 #17
hvad mener du helt med det sidste?

Ja tror nok det er mit grafikkortet som er dårligt til spillet, :/
Avatar billede tobrukDk Novice
20. september 2011 - 22:57 #18
#bjh83 vil du have noget for det her? at du har hjælp mig lidt med at blive en del kolger
Avatar billede bjh83 Nybegynder
20. september 2011 - 23:22 #19
Mener du kolder?
Avatar billede tobrukDk Novice
21. september 2011 - 09:54 #20
klog sorry det er sådan jeg mener :) Takker mange gerne for hjælpen!
Avatar billede bjh83 Nybegynder
21. september 2011 - 11:47 #21
Helt i orden
Avatar billede tobrukDk Novice
21. september 2011 - 11:56 #22
Lyder godt men jeg blive en del klog på det her ! :D