Avatar billede sorth Novice
19. september 2011 - 14:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopier tekst fra Word til Excel

Hej
Er der en der ved om det er muligt at føre tekst fra Word til Excel
uden at det ændre på opsætningen af teksten. dvs siger linier,afstand side skift  "alt" , er det muligt ??
19. september 2011 - 14:44 #1
Nej, det er ikke muligt.

De 2 programmer håndterer data på forskellig måde. Der er derfor mange tekstbehandlinhgsfunktioner i Wored, der ikke kan videreføres i Excel.
Avatar billede sorth Novice
20. september 2011 - 11:03 #2
Hej erikjuul

er det noget du vil have point for, så send et svar
21. september 2011 - 12:25 #3
OK!