Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
20. september 2011 - 16:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Meget dårlig grafik

Hej, jeg har for nyligt formateret min pc og har derfor fået et dårlig grafik. Under spilgrafik er min score 1 (det laveste) ifølge windows experience index. Jeg kan ikke åbne windows moviemaker fordi min skærmkort ikke understøtter hastighedsaccelerationen og jeg kan heller ikke spille spil, nu hvor mit grafik er så dårligt :(

Jeg har Acer travelmate 5520 med Windows vista home premium 64 bit.

AMD athlon(tm) 64 X2 dual-core processor TK-57 1.9 Ghz og 2 gb ram
+ java, directx 10, AMD vision engine control center.

Standard VGA-skærmkort

og skærm opløsningen er på det højeste jeg kunne sætte den til 1024 x 768 (32 bit)

Håber at det var info nok.

På forhånd tak :)
Avatar billede bjh83 Nybegynder
20. september 2011 - 16:25 #1
Du skal måske have fat dine driver cd'er og til hardware via kontrolpanelet.
Avatar billede nugga Nybegynder
20. september 2011 - 16:42 #2
korrekt ^

smut her ind http://us.acer.com/ac/en/US/content/drivers og find din computer.
Sørg så for at få hentet alle drivere.

Jeg giver en kasse øl hvis det ikke er grafikdriveren der er problemet :D
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
20. september 2011 - 16:43 #3
jeg har ledt efter cd'erne med fx windows og drivers, men jeg kunne ikke finde dem nogen steder. Er det ikke muligt at downloade drivers fra nettet?
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
20. september 2011 - 16:45 #4
Sry nugga havde ikke lige set din besked, men det vil jeg prøve
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
20. september 2011 - 17:18 #5
Helt klart fordi der ikke er installeret den rigtige skærmkortdriver.

Standard VGA-skærmkort betyder at der bare er installeret en skærmkortdriver sådan at det i det mindste virker lidt men altså uden at kunne udnytte dit skærmkort fuldt ud.

Det formodentligt den her driver du skal bruge :
http://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/VGA/VGA_ATI_8.635.0.0_W7x64W7x86_A.zip?acerid=633918568708705660&Step1=Notebook&Step2=TravelMate&Step3=TravelMate%205520&OS=721&LC=en&BC=Acer&SC=PA_6
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
20. september 2011 - 17:19 #6
Tak nugga det virkede :D
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
20. september 2011 - 17:29 #7
#6 > Fuck nu får du ik den der kas øl :P
Avatar billede nugga Nybegynder
20. september 2011 - 20:12 #8
super godt det virkede :)