Avatar billede Freebooter Nybegynder
20. september 2011 - 20:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slipper jeg for talebobler?

Hej Experter!
Jeg har en computer med Win XP SP2 som kun bruges til at køre en serienummergenerator til et stykke software jeg sælger samt til at demonstrere den pågældende software.

Spgsml 1:
Da computeren aldrig er på nettet (og ej heller kommer det i fremtiden) har jeg ikke brug for at få besked om at der nok er opdateringer, sikkerhedsbrister, manglende antivirus etc. etc.

Hvor kan jeg slå alle disse talebobler fra?

Spgsml 2:
Når jeg viser resultatet af den føromtalte software, er det i Explore. Indholdet ligger lokalt på computeren og er Flash.
Når jeg viser siden, kommer alle mulige advarsler om at jeg er ved at køre Flash indhold som kan være skadeligt. Hvis jeg slår disse advarsler fra, kommer til gengæld advarsler om at jeg har slået advarslerne fra...

Hvordan slipper jeg af med samtlige blokkeringer og advarsler i Explore?

Det er muligvis nogle meget lette spørgsmål for PC folket, men for en PC-forskrækket Macbruger som mig, er det desværre ikke helt ligetil...

Venlig hilsen Brian
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 21:04 #1
Det her link skulle kunne virke til dit første spørgsmål:
http://www.technize.com/turn-off-the-annoying-security-warning-balloon-in-windows-xp/
Avatar billede Freebooter Nybegynder
20. september 2011 - 21:11 #2
Mange tak! Det var lige det jeg søgte til spørgsmål 1.
Fyr et svar og få dine 50 point.
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 21:22 #3
Det var så lidt :) Hvad er det helt præcist den skriver i den advarsel med at køre flash? :)
Avatar billede Freebooter Nybegynder
20. september 2011 - 21:29 #4
Jeg kan ikke give dig den præcise ordlyd, da jeg ikke har den pågældende PC ved mig nu...
Det er en bjælke i toppen af browservinduet hvori der står noget i retning af at jeg har valgt at køre noget Flash og at det måske ikke er sikkert indhold.
Jeg skal da klikke "jatak", "jo", "jeg vil gerne" osv et par gange før flashen afvikles.
Hvis jeg sætter computeren til nettet og afvikler flash online, er der ingen problemer.
Avatar billede Freebooter Nybegynder
20. september 2011 - 21:35 #5
Ps. Det kan måske have noget at gøre med at Flash'en skal have adgang til filer på computeren via en xml-fil.
Når det afvikles online, er disse filer ligeledes online.
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 21:38 #6
#2: OBS: Du kan IKKE først give 50 point og så 50 point igen senere!
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 21:42 #7
Tror desværre ikke jeg kan være behjælpelig med dit andet spørgsmål :)
Avatar billede Freebooter Nybegynder
20. september 2011 - 21:49 #8
OK. Tak for forsøget. Du kan stadig få dine points for det første svar.
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 21:51 #9
Jo tak
Avatar billede Freebooter Nybegynder
20. september 2011 - 22:00 #10
Citat"#2: OBS: Du kan IKKE først give 50 point og så 50 point igen senere! "
Jeg læste først din kommentar efter jeg forsøgte at tildele halvdelen.
Så ved jeg det til næste gang.