Avatar billede 8600jlo Novice
21. september 2011 - 12:40 Der er 1 løsning

Ny element under C:/Brugere

Min PC er en Acer Aspire M 1641 installeret med Windows 7 SP1 og Microsoft Office 2010 SP1.
Jeg har fået et lidt trælst problem, det består i at jeg i C:/brugere/ego hvori der er 15 elementer hvoraf det ene hedder "Dokumenter" der er senere blevet installeret et element som systemet har døbt "Cityguide".
Begge disse elementer indeholder det samme, nemlig 2 elementer døbt Fax, Scannede dokumenter samt et antal Word eller Excel dokumenter der endnu ikke er overført til D:/ Hvilket i øvrigt også er tilfældet med "Biblioteket" Dokumenter.
Jeg har på forskelligvis forsøgt at komme af med elementet "Cityguide" ved at omdøbe eller slette men det kan jeg ikke. Jeg kan derimod godt slette elementet "Dokumenter"
Jeg har også forsøgt at løse problemet ved at køre en systemgendannelse og indlæse en sikkerhedskopi uden jeg efterfølgende er kommet af med "Cityguide"
Jeg vil gerne have at det pågældende element hedder det det er nemlig "Dokumenter"
Den eneste forklaring jeg kan finde er, men den er næppe sandsynlig, at jeg fra McAfee Online Backup har gendannet nogle filer, dokumenter eller billeder.
Nu håber jeg en har løsningen på hvordan jeg får løst problemet selv om flere sikkert synes det er unødvendigt.
Avatar billede 8600jlo Novice
28. oktober 2011 - 14:36 #1
Mit problem er løst ved at formateret min HD